Soluție completă de e-commerce pentru restaurante și pizzerii

Ce este SpicyApps

SpicyApps este un serviciu dedicat restaurantelor și pizzeriilor care doresc să vîndă online. Este format dintr-o aplicație mobilă personalizată, o aplicație web, un panou de administrare pentru gestionarea produselor și a comenzilor și un website personalizat pentru prezentarea restaurantului.

Cum funcționează

Aplicația mobilă poate fi descărcată fie din Google Play, pentru dispozitivele cu Android, fie din App Store, pentru iPhone-uri și iPaduri. Aplicația permite afișarea produselor vîndute de restaurant și plasarea de comenzi. Cînd o comandă este plasată în aplicație, personalul restaurantului poate să vizualizeze comanda în panoul de administrare și să înceapă prepararea și livrarea acesteia.

Aplicația mai permite căutarea în produse, crearea de conturi de utilizator, marcarea produselor ca favorite, programarea comenzilor și multe alte funcții.

Aplicația web

Dacă clienții nu doresc să instaleze aplicația mobilă a restaurantului pe telefon, sau dacă doresc să folosească un laptop sau un calculator desktop pentru a plasa comenzi, pot folosi aplicația web. Aplicația web are exact același aspect și aceleași funcții ca aplicația mobilă. Pentru a accesa aplicația web, clientul trebuie să deschidă un browser web ( de exemplu Chrome sau Firefox) și să scrie în bara de adrese a browserului adresa web a aplicației (de exemplu, https://restaurant.com/aplicatie) .

Avantaje ale aplicațiilor mobile față de site-urile web

Există unele avantaje în utilizarea aplicațiilor mobile pentru plasarea comenzilor online față de website-urile clasice, care sînt deschise într-un browser web (Chrome, Firefox, etc.):

  • Notificările push

    Notificările push sînt mesaje care pot fi transmise din panoul de administrare către telefoanele care au instalată aplicația restaurantului. Cînd este transmisă o notificare push, telefoanele vor afișa o notificare în legătură cu mesajul respectiv, ceea ce permite vizualizarea mesajului și deschiderea aplicației. Chiar dacă la momentul transmiterii notificării push un utilizator are aplicația restaurantului închisă sau navighează în altă aplicație, sistemul de operare al telefonului va afișa notificarea. Astfel, notificările push pot deveni un excelent instrument de marketing.

  • Brandingul

    Spre deosebire de site-urile web, o aplicație mobilă are întotdeauna asociat un icon pe ecranul smartphone-ului. Asta înseamnă că brandingul și identitatea unei afaceri sînt mai vizibile pentru utilizatori cînd există o aplicație instalată pe dispozitiv, față de situația în care se accesează un site web. Este mai probabil ca un utilizator să facă click pe un icon decît să creeze și să acceseze un semn de carte (bookmark) pentru un site web.

  • Aspectul vizual

    Site-urile web mobile au de multe ori un aspect vizual înghesuit și încîlcit, datorită faptului că sînt proiectate să fie afișate pe ecrane mari (desktopuri) și abia ulterior sînt adaptate pentru telefoane mobile. Aplicațiile mobile pe de altă parte sînt de la început gîndite să ruleze pe telefoane mobile și să își integreze perfect interfața cu aspectul sistemului de operare al dispozitivului.

  • Performanța

    Este cunoscut faptul că site-urile web tind să meargă mai încet pe dispozitivele mobile față de dispozitivele desktop datorită restricțiilor pe care sistemul de operare al telefonului le impune browserelor mobile. Aplicațiile native, pe de altă parte, nu au aceste restricții. Într-o aplicație nativă paginile se încarcă mai repede și navigația este mai fluentă decît într-un site web afișat de browserul mobil.

Descarcă aplicația demo:
Deoarece în App Store nu sînt permise aplicațiile demo, pentru a testa aplicația SpicyApps pentru iPhone trebuie să urmați următorii pași:
  1. Instalați din App Store aplicația Apple Testflight
  2. Apăsați pe butonul "Start testing" din pagina de mai jos și începeți să testați aplicația
SpicyApps pentru iPhone

Panoul de administrare

Panoul de administrare este mijlocul prin care personalul restaurantului controlează ce se afișează în aplicație și vizualizează comenzile plasate de clienți. Poate fi accesat de pe orice dispozitiv conectat la internet (telefon, tabletă, laptop, calculator desktop) cu ajutorul unui browser web (de exemplu Chrome sau Firefox), scriind în bara de adrese a browserului adresa web a panoului de administrare.

Principalele funcții ale panoului de administrare:

  • Adăugarea și modificarea de produse, categorii, atribute ale produselor, oferte
  • Gestionarea comenzilor
  • Vizualizarea și modificarea conturilor de utilizator (conturi ale personalului magazinului sau conturi ale clienților)
  • Gestionarea cupoanelor de reduceri
  • Vizualizarea unui rezumat statistic al vînzărilor pe o anumită perioadă (analytics)
  • Gestionarea setărilor magazinului (taxe, metode de livrare, procesatori de plată, trimitere de emailuri, generare de facturi, programare comenzi, etc).
  • Trimiterea notificărilor push către aplicațiile instalate pe dispozitive mobile.
  • Repartizarea de comenzi către livratori și gestionarea setărilor pentru aplicația mobilă a livratorilor.

Website de prezentare

Website-ul de prezentare este personalizat pe baza elementelor de branding ale restaurantului și conține linkuri de unde pot fi descărcate aplicațiile mobile. Poate conține și informații generale despre restaurant și este important din punctul de vedere al marketingului, deoarece informațiile din website pot fi găsite pe internet cu ajutorul motoarelor de căutare (Google, etc).

În cazul în care aveți deja un website, o pagină de prezentare va fi integrată în website-ul dumneavoastră, respectînd designul original al acestuia.

Integrare POS

Deoarece aplicațiile SpicyApps funcționează pe platforma WooCommerce, orice sistem POS care suportă integrarea cu WooCommerce (cum este de exemplu POSnet) va suporta automat și integrarea cu SpicyApps. De asemenea, se pot realiza la cerere integrări particularizate cu software-uri POS care nu suportă din fabricație integrarea cu WooCommerce.

Testare gratuită

SpicyApps poate fi testat gratuit timp de 15 zile. Puteți solicita acces la un cont demo cu toate funcționalitățile incluse folosind formularul de contact. Un cont demo vă va permite să testați panoul de administrare, avînd posibilitatea să adăugați și să editați produse, oferte, cupoane, să vizualizați comenzi, etc. După ce ați introdus produse în baza de date aveți posibilitatea să urmăriți cum sînt afișate în aplicația web, să faceți cumpărături de test, să vizualizați comenzile - adică tot ce se poate face într-un magazin SpicyApps live.